onsdag 19. februar 2014

Muffins og rosetter

Jeg fikk litt dilla på rosetter og muffins en kveld. Resultatet ser dere under her. Dette var kjempe gøy og faktisk ganske enkelt, når jeg bare hadde laget en. Jeg har laget alt ganske enkelt, siden noe av baktanken var å lage bordkort som er litt annerledes, uten at det skal ta flere timer å lag ett.

Jeg har brukt:
  • Mønsterark far Inkido - Sunshine-Blue Bouquets
  • Distress ink - vintage photo
  • Blonde punsj fra Martha Stewart
  • Bling fra Craft line
  • Brun tusj
  • Stickles - Diamond
  • papirroser fra storyteller
  • Sirkel punsj

Muffinsen har jeg laget ved å score papiret hver 1/4 inch. Så brettet jeg de i trekkspill mønster. Gjorde det samme med rosettene på toppen.  På rosettene brukte jeg en punsj for å få en litt dekorativ kant. Limte så alt sammen.

 Rosettene:







Muffinsene ble sånn:





Ha en flott dag :)

http://www.lishhobby.blogspot.no/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar