torsdag 24. oktober 2013

Fyrstikkeskekalender

Jeg har kommet litt i julekalender modus merker jeg.  Her har jeg laget en fystikkeskejulekalender.
Jeg har brukt 24 tomme fyrstikkesker, punsj fra Martha Stewart, distress ink - vintage photo, stempler fra Kort & GOdt, Archival ink - sepia, mønsterark fra papirdesign - julehilsen (julestjerner, nostalgisk jul, ord om julen, vinterbarn i vinterskogen), spellbinders die - julestjerne, slede die fra Marianne design, rødt inkido embossingpulver med glitter, swirle dies fra Magnolia, hvite papirblomster, bling, perler til bein, perler til håntak på skuffene, juletre die fra Marianne design, stardust stickles, fjør, snurrere fra Kort & Godt, roseknopper og blomstersentre fra Kort & Godt.

Fra oversiden ser kalenderen slik ut:

Det er litt vanskelig å ta gode bilder av denne kalenderen, så jeg har laget en liten video der jeg viser den.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar