tirsdag 2. oktober 2012

Trekspill album


Hadde litt ark liggende som jeg tenkte det var greit å få brukt opp, og da ble resultatet dette. Malen til dette albumet fant jeg på Scrapaloss. På dette albumet har jeg brukt bord og sommerfugl puch fra Martha Stewart, Distress ink black soot og walnut stain, magneter fra Kort & Godt, Mariposa mønseterark fra DCWV, Springfast mønsterark fra First edition, chipbard, bazzill kartong, roseknopper og roser fra storyteller, snurre blomster fra Kort & Godt og Spellbinders labels one dies.
Forsiden ser slik ut:

 Inni har jeg noen tags laget med soellbinders diesen.
 Resten er trekspill som har fått tags av spellbindersdiesen og tag lommene er laget med MS punsj.

 Baksiden:
Jeg brukte opp alle arkene jeg hadde fra disse to kolleksjonene og siden det var målet med prosjektet er jeg ganske fornøyd med det. Takk for at du besøker oss.

2 kommentarer: