lørdag 8. oktober 2011

BARSELGAVE

Siden vi fortsatt mangler en designer,så trer jeg inn som "vikar"av og til. Denne gangen har jeg laget barselgave. Begynner å bli litt lei av bleiekaker,så jeg syns det var på tide med noe nytt. Ideen fikk jeg egentlig fra Nille,men måtte jo lage min egen versjon. Syns det ble en artig presang til nybakte mødre. Alt som er brukt,er bare ting til babyen.bleier,smekker,vaskekluter,sokker osv...

Til jente ble det en 3 hjul sykkel i rosa. ....
En søt rosa bamse som er på sykkel tur.


Apekatten som sitter på,synger og beveger seg,så når den er i gang,ser det virkelig ut som om den kjører :-))
Håper dere fikk litt inspirasjon av dette,for her kan en lage masse forskjellige varianter.

2 kommentarer:

  1. oi disse var stilige!
    Enig med deg..litt mange bleiekaker ute å går ;)

    SvarSlett
  2. Disse var kjempe flotte :) Veldig artig vri på bleiekaken :)

    SvarSlett